15 december 2008

I'm back!

Efter lite strul är jag tillbaka...

Vill ni höra historien om avbrottet? Jo, det var så här;
Jag fick en massa mejl från blogger där det stod att jag hade delat copyright-material på sidan. Jag hade ingen aning om att länkar till andra sidor där andra människor lagt upp sina filer var illegala, trodde att det va de som fick skiten. Om du länkar till en porrsida eller något om Al-Quaida är det ingen som kommer stoppa dig, eller hur? Det var iallafall så jag tänkte...
Iallafall så fick jag mejl om att jag var tvungen att ta ner mina filer, som btw inte ens var mina, annars skulle jag få problem. Jag blev skitskraj och hade dessutom inte tid att radera varje länk just då, så det blev ett enkelt klick på deletethisblog-knappen istället.
Nu har jag samlat mod och är tillbaka, dock tyvärr bara med youtube-länkar. (Ett tips är dock att söka på Google på zshare + låtnamn eller zippyshare + låtnamn. Då kommer massor med länkar fram!)

Det kommer ta lite tid att få igång allt igen; Layouten och nya låtar kommer så fort jag kan!!!

LOOOOOVE!

1 kommentar:

  1. Damn, taskigt läge du..
    See ya in a bit then :)

    take care

    SvaraRadera